четверг, 5 марта 2015 г.

Рідній мові.

Тебе плюндрували,
Тебе катували
І рот закривали,
Казали: «Мовчать».

А ти відстояла,
Сльозою умилась,
З роси відродилась:
«Досить дрімать».

Всі сплячі просніться,
Незрячі – дивіться,
Глухі прислухайтеся
Тут «Я» жива.

У кожному домі,
У кожній оселі,
У кожному серці
Мова рідна моя.

У тебе закохані
Всі ми з дитинства
Разом з тобою
До школи ішли.

Сиділи за партою,
Науки вивчали
Пліч – о – пліч, як з матір’ю,
Йшли до мети.

Моя найчарівніша,
Найкраща у світі,
Мелодія дзвінка,
Мов спів солов’я.

Купайся у росах,
Колосися  хлібами
Во вік хай не згасне
Слава твоя.

Піснею лийся,
Слався у віршах,
Сонцем у небі
Всміхнися на мить.

Моя Україно,
Я лину до тебе
До мови святої,
Аж серце щемить.

Мово рідна,
Ти житимеш вічно,
Поки житиме в світі
Хоча б одна українська душа.

16.02.02013р.


Комментариев нет:

Отправить комментарий