среда, 21 января 2015 г.

Моїй Україні


Моя єдина, неповторна та соборна
Моя єдина, лагідна, привітна,
В піснях оспівана, прославлена віршами
Моя навіки рідна Україна.
Чи можу щось несказане пізнати?
Твої найкращі діти все сказали:
Чи зможу в мріях відтворити
Незвідані краси твоєї далі?
Вродлива, ніжна та тендітна,
Заквітчана вінком, росою вмита,
Моя кохана, рідна Україно,
Хіба тебе я можу розлюбити?



Хто раз в житті побачив твою вроду
Вже не забуде ані на хвилину.
Я п’ю цілющу твою воду,
До тебе, Києве, всім серцем лину.

Пройтися хочу по Майдану,
В святій Софії, в Лаврі помолитись
Богдану, Володимиру та Ользі
Низенько в ноги поклонитись.

Історія, карбована віками,
Звучить відлунням в серці України,
Полита кров’ю, печена вогнями
Ти відродилася навік, моя країно.

Живи, рости і розквітай,
Народжуй нове покоління.
Ми перетворимо тебе на рай:

Достатньо в нас уміння та терпіння.
.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий